V rámci výuky anglického jazyka pracovali v únoru žáci 9. ročníku na projektu „Recipes“. Seznamovali se s novou slovní zásobou, opakovali si gramatické struktury, sestavovali pracovní postupy, tvořili recepty, popisovali přípravu jídel.
VíceV rámci výuky anglického jazyka pracovali v únoru žáci 9. ročníku na projektu „Recipes“. Seznamovali se s novou slovní zásobou, opakovali si gramatické struktury, sestavovali pracovní postupy, tvořili recepty, popisovali přípravu jídel.
VíceEvropská unie vyhlásila mezinárodní výtvarnou soutěž Galileo, do které se zapojili také žáci 4., 5. a 6. tříd ZŠ Ledenice. Na hodinách výtvarné výchovy malují a tvoří práce na téma „Vesmír a astronautika“ za použití různých technik a materiálů. Děti do práce hodně zapojují vlastní fantazii.
VíceProjekt je zaměřen na prohlubování znalostí z oblasti ekologie, rozvoj jazykových dovedností a upevňování osobnostních vlastností. Měl by podporovat a rozvíjet dovednosti jako je vyhledávání a třídění informací, iniciativa a tvořivost, spolupráce, sebekontrola a sebehodnocení, prezentace své práce.
VíceTo, že učitel využívá ve výuce a přípravě na ni různé pomůcky a techniku, je samozřejmé. Naše škola si díky zapojení se do projektu EU mohla zakoupit novou moderní pomůcku, která je dnes „in“ – interaktivní tabuli, a to hned několik.
VíceNa pátek 8.6.2012 pro nás paní učitelka Dastichová domluvila konverzační lekce s rodilými mluvčími, Natalie a Sruardem. Jeli jsme za nimi do Č. Budějovic. Rozdělili si nás do dvou skupin.
VíceCLIL je metoda, při níž si žáci prostřednictvím cizího jazyka osvojují učivo nejazykového předmětu a plní zároveň určité jazykové cíle. Letošní deváťáci absolvovali CLILové bloky dva.
VíceDne 22.3.2013 nadešel pro žáky 9. ročníku den „D“, kdy si museli stoupnout před ostatní v roli učitele. Vše začalo rozdělováním vyučovacích hodin, což v letošním školním roce nebylo vzhledem k počtu deváťáků nijak jednoduché, a proto si nemohli vybírat jako v letech předešlých.
VíceV rámci výuky anglického jazyka pracovali v březnu žáci 9. ročníku na projektu „Recipes“. Seznamovali se s novou slovní zásobou, opakovali si gramatické struktury, sestavovali pracovní postupy, tvořili recepty, popisovali přípravu jídel.
VíceProgram Škola pro udržitelný život ve spolupráci se Střediskem ekologické výchovy SEVER Horní Maršov, o.p.s.
Více